:)

اینم یه عکس باحال از جو


اگه گفتی من دارم کجارو نگا میکنم


تا حالا جلوی نور با سایه ی دستت شکل پرنده ساختی؟خوب منم اینجا قصدم همین کار بوده ولی نمیدونم چرا دستمو گرفتم جای دیگه!! شاید واسه خودم پر گذاشتم!!


خودتون معنی کنید!من معنی کنم مسخره می شه!


چه تلاشی میکنه این بازیکن!!!


قبل و بعد جو

بروبچ همگی سلام!من بالاخره تلسمو شکستمو اپ جدید گذاشتم

ازتون میخوام که این عکس و با دقت نگاه کنید و نظرتونو درباره ی تفاوت هایی که باعث شده جو خوشگل تر بشه یا زشت تر رو به من بگین!

دست گلتون درد نکنه

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه سوتی عظیم:

چند وقت پیش داشتم تو اینترنت میگشتم یه دفعه این وبلاگو دیدم که justin رونوشته بودgustin!!!!!!!!

تا سوتیشو درست نکرده برید ببینید

http://celebrity.loxblog.com/tag.php?tag=%20دانلود%20کلیپ

جاستین بیبر(justin bieber)

میلاد با سعادت justin رو به همه ی طرفدارای خوشگلش و خودش تبریک میگم


نیک جوناس(من)

بروبچ سلام!اینم چندتا عکس باحال با توضیحات البته همشون جدیده جدیدها!


اینجا داشتم پز کفشمو میدادما!


اینجا هم داشتم به خالی بندیه یه نفر گوش میدادم و میگفتم"جان من؟؟!جون تو راست میگی؟!!"


دیدی وقتی یه نفر خالی میبنده چه جوری بقیه نگاش میکنن؟منم الان در همون حالتم داشتم میگفتم"نه بابا؟؟راست میگی؟!!؟!!"


اینجا هم داشتم واسه خودم قر میدادم و تو حال خودم بودم نا مردا ازم عکس گرفتن

داشتم میگفتم"دیش دیریری دیش دیریری"


اخرم که انقدر حواسم پرت شد که در ماشینو قفل کردمو کلیدو جا گذاشتم تو ماشین!!اینجا داشتم میگفتم "هی وای من!!!"

هنرای من و چندتا از دوستام!!

اینا چندتا از هنرای من و 2 تا از دوستامه!(بزن به تخته چش نخوریم)

اولی جامدادیه دوستم ندا:


دومی پاکن دوستم صبا:

البته فقط برای جاستین بیبر نیستا!میدونید که به جوناس برادرزم jb میگن به این میگن سواستفاده از فرصت


اینا هم همه نقاشیای خودمه که طرحشونو از internet گرفتم ببینید کیف کنید فقط:

تا اپ بعدی بای...

سلنا گومز

اینم عکسای جدید سلنا در توکیو




تا اپ بعدی بای...

دمی لاواتو

اینم یه عکس خوشگل از دمی