نیک جوناس(من)

بروبچ سلام!اینم چندتا عکس باحال با توضیحات البته همشون جدیده جدیدها!


اینجا داشتم پز کفشمو میدادما!


اینجا هم داشتم به خالی بندیه یه نفر گوش میدادم و میگفتم"جان من؟؟!جون تو راست میگی؟!!"


دیدی وقتی یه نفر خالی میبنده چه جوری بقیه نگاش میکنن؟منم الان در همون حالتم داشتم میگفتم"نه بابا؟؟راست میگی؟!!؟!!"


اینجا هم داشتم واسه خودم قر میدادم و تو حال خودم بودم نا مردا ازم عکس گرفتن

داشتم میگفتم"دیش دیریری دیش دیریری"


اخرم که انقدر حواسم پرت شد که در ماشینو قفل کردمو کلیدو جا گذاشتم تو ماشین!!اینجا داشتم میگفتم "هی وای من!!!"

نظرات 3 + ارسال نظر
nick-nick سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

هی وای من نیک تو که هر روز داری خوگشل تر از دیروز میشی

are dige zamoonaro mibini?!!

nick jonas دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

قربون نیک خوشملم برم که هر روز خوردنی تر میشه

ye vaght nakhorish hamamoon badbakht shim

....... دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

چرا دیر به دیر اپ میکنین

kar,zendegi,madrese,emtahan,kelas zaban,bashgah,guitar.....ina dalile upe dir bedire aziz!!vali say mikonam ke in masalaro dorost konam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد