!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه سوتی عظیم:

چند وقت پیش داشتم تو اینترنت میگشتم یه دفعه این وبلاگو دیدم که justin رونوشته بودgustin!!!!!!!!

تا سوتیشو درست نکرده برید ببینید

http://celebrity.loxblog.com/tag.php?tag=%20دانلود%20کلیپ

نظرات 5 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

هی وای من

befarmaid shamo mibini?tikeye toghrol jooname

nick jonas چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

واقعا هی وای من

هی وای من پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

جان من راس بگو دختری؟با چه اسمی بلینکمت؟تو منو با اسم از آدام تا جوناس بلینک قربون دستت

ba esme lalaland mano belink ghorboonet mozoo jensiatam bikhikhi

هی وای من پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.f-a-n-fans.blogfa.com/

دیگه واقا هی وای من یادم رفت اسم وبو بذارم

hayvaye to

ماهی کوچولو سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییییییییلی توپی.
نیک عااااااااااااااااااااشقتم.
خییییییییلی عشقی.

vay lotf dari manam ba inke nemidoonam ki hasti asheghetam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد