سلنا گومز

اینم عکسای جدید سلنا در توکیو




تا اپ بعدی بای...

نظرات 2 + ارسال نظر
صبا و پریسا پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

عزیزم من پریسام من خودم وب دارم ولی ازت کلا خوشم اومد اگه بشه شمارتو از صبا بگیرم بهت بزنگم باهم یه وب توپ از نیک و کسری که عشق منه درست کنیم باشه

mamnoon azizam!khosh hal mishodam age mitoonestam komak konam vali hamin yedoone webam be zoor edare mikonam!be harhal mamnoonam ke nazar gozashti o bebakhshid ke nashod!mishe addresse webeto baram bezari?

صباوپریسا پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

حالا میذارم بگو ببینم اصلا کسری را میشناسی کسری توشبکه ی من وتو یکیش برای اونه دومی برای جاستینه به خاطر صباو پریا دوستم ابته دوست داشتم باهم یکی دیگه درست میکردیم که بترکونه تواگه میخوای قط چندتا عکس برام ایمیل کن و سایتو بگیر من بقیه کاراشو میکنم اگه بکنی خیلی توپ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد