بروبچ دیزنی

من (نیک) به e news گفتم که ما بهترینارو برای دمی ارزو میکنیم همچنین گفتم که دمی تو همه ی فکرا و دعا هامون هست(هیوای من!!واقعا همچین حرفی زدم؟!!!)

(اینجا داشتم به دمی میگفتم:اوا عزیزم بچم داره لگد میزنه!!نیگا کن!)


مایلی اعلام کرده که امکان نداره به توئیتر برگرده

 

یه خبر عجیب این یکی مطمئنم که واقعیه 

موضوع اینه که چند وقت پیش پدر مادر مایلی گفتن دارن از هم جدا میشن و مایلی هم اعلام کرده که از این موضوع خوشحاله چون از دعوا های پدر مادرش خسته شده!!!!!ولی دوباره مادر مایلی گفته که خانوادش یه طوفان بزرگ رو پشت سر گذاشته و دوباره به حالت اولیه برگشتین و هیچ مشکلی ندارن(خدا رو شکر به خیر گذشت)




ما و سلنا و ال استار ویکند کنسرتی به نام "Hope" داریم!تازه منم اهنگ friday رو تو کنسرت خوندم این اهنگ از ربکا بلکه به نظرتون من بهتر خوندمش یا خودش؟خوب معلومه من!!این عکسشه:

فکر کنم دارم خاطره تعریف میکنم اخه قیافمو نیگا!!

اینم عکسای مربوط به این خبر


با من کل میندازی؟!!!!!




هاهاها هوپسک!!

خیلی مطلب خنده دار بود که با تمام وجود داره میخنده؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
sara دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.rock4you.mihanblog.com/

سلام اپم خوش حال میشم بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد