خبر

سلام همگی عیدتون مبارک امیدوارم که ساله خوبی داشته باشین

خبرای جدید دارم براتون در حد برزیل بخونید کیف کنید البته بعضی هاش ضد حاله بعضی هاشم معلوم نیست شایعس یا نه به هر حال من هر چی شنیدم مینویسم!اینم از خبرا

شنیدم که نیک گفته که دیگه نمیخواد خواننده باشه و میخواد بره تو کاره تئاتر فکر کنم میخواد برگرده به لندن

سلنا هم ویدئو جدید داده 

چندوقت پیش تو یاهو نوشته بود که سلنا به خاطر حرفا و توهین هایی یکی از طرفدارای جاستین حالش گرفته شده(هاها فکر کنم دختره غیرتی شده از این که سلنا با جاستین دوسته فکر کنم همه طرفدارای جاستین خوشحال شدن)

بابای مایلی مثل اینکه از دیزنی انتقاد کرده چون فکر میکنه سریال هانا مونتانا اعضای خانوادشو از هم دور کرده(چه جالب واقعا)

ویدئو جدید ویلو واقعا قشنگه


اینا همه خبرای جدیدم بود!راستی میخوام تو تعطیلات عید بترکونم براتون!هر شب 1 یا 2 تا اپ جدید میزارم از همه کسانی که از من به خاطر اپ های دیر به دیر انتقاد کردن ممنونم منو قهوه ای کردین قربون دستتون 

تا فردا بای


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد