همگی سلام!!

بروبچ ببخشید یه چند وقتی اپ جدید نکردم!

ولی امروز با یه اپ باحال اومدم!!مثل اینکه از عکس هایی که ترجمه داشت خوشتون اومده!خوب منم بازم از اون عکسا میخوام بذارم!!

اینم اولیش


بعضیا حسودیشون میشه!


اینم یکی از عکسای خوشگله من!


اینم یکی از سوتی های بزرگه من هنگام نوشتن اسمم!اگه دقت کنید میبینید که حرف c رو جا انداختم


شباهتو حال کن!اینم یکی از داداشامه فکر کنم!


اینم یکی دیگه!


اینم یه ضدحال بزرگ....


تا اپ بعدی همگی بای!!


نظرات 3 + ارسال نظر
demi پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

che ajab

bebakhshid azizam in chandvaghte saram kheili sholoogh bood!to doost dari to weblog bishtar khabar bezaram ya axaye bamaze o ahango az in chiza?

demi جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

خوب وب باید کامل باشه دیگه.همشو بذارچه ÷ر روام مناصن هر چی دوس داری بذار

mamnoon ke nazareto gofti

nick-nick دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

نیک جووووووونممممم آپ کن دیگههههههه.جو رفته؟.یه کم فعال باش تو ام دیگه.تبادل لینک کن با بقیه.نویسنده جدید بگیر.منم هم خودت هم وبتو خیلی دوس دارم و حمایتت میکنم.زود بیا دلمون واست تنگیده.راستی من همون دمی ام با بای

salam azizam!az hemayatet mamnoon!are joe rafte dige nevisande nist!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد