نیک جوناس(من)

بروبچ سلام!چه خبرا ؟تعطیلات خوش میگذره؟؟

میخوام چند تا اپ با حال بذارم حال کنیدهمشم درباره نیکه(خودمه) ولی افتخار دادم گذاشتم

جو هم باشه(فقط به خاطره طرفدارای گلش(البته خودشم گله ها))

اینم از عکسا:

ترجمه ی نوشته های توی عکس:نیک جوناس (من) فکر میکنه اگه اینجوری وایسه محلی که فلش زدم (به دلیل وجود امکان فیلتر شدن وبلاگ نمیتونم کلمشو بگم!ببخشید) بهتر به نظر میرسه ومیدونه که شما هم قبول دارین(خدایی راست میگه!)


قیافرو نیگا کن توروخدا!!بعد میگن این از من خوشگل تره!!


اخی ی ی!الان حال میده یه دونه بزنم پس کلت یه ذره بخندیم


چه قدر همشون به هم شبیهن نه؟


اسکل کردنشون!هاهاها


ترجمه:جو:اون دختره داره به تو نگا میکنه نیک!  نیک:اره....  جو:شایدم داره به من نگا میکنه!(ضد حال)  نیک:اون به تو نگا نمیکنه جو....


واااای!من عاشق این عکسم!شباهتو توروخدا نگاه کن!!


سوسک........!!کمک کمک....!!!!


فیلم ترسناک...!


اینم از عکسا!!برو بچ اگه از این عکسا خوشتون اومد نظر بدین بگین بازم از این عکسا بذارم یا نه!!

نظرات 3 + ارسال نظر
فریما چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

واییییی خیلی با حال بود.راستی تو اسمت چیه؟پسری یا دختر؟

من جو ام داداشمم نیکه!حالا ما دختریم یا پسر؟

فریما پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

فک کنم پسر باشین

نمیدونم

f پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

salam nick mikham khosh halet konam.oon ghesmato eshtebah mani kardi.nick be joe mige na joe oon 2khtare be to negah nemikone

قربونه دستت که گفتی!درستش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد