جوناس برادرز

چند تا عکس با حال از خودمون گذاشتم!ببینید کیف کنید(نظرم بدین)

بچگیامم ناز بودم!!



داداشمم ناز!!!اصلا مثل یه تیکه ماه افتاده!!!!!!!!اینجوری:


خدایی این یکی خوشگله!


اینجا پشت ماشینا مینیویسن لطفا مرا بشویید اونجا می نیویسن جوناس برادرز!!تفاوت رو احساس کنید


هاها!دادیم پکاسو برامون کشیده!!ابرو های جو تو حلقم!!!


چه قدر ناز افتادم اینجا!قربون خودم برم!!


اینجا هم همینطور!


اقای عضله رو نیگا!!!


من چرا جو گرفتتم با این رفتم بیرون؟؟!!!اینجا فکر کنم به اشتباهم پی بردم!

خون جلو چشامو گرفته!کارد بهم بزنن خونم در نمیادا!!!


اینجا من تنها خسته گشنه سرما زده شدم


قربونم برم



نظرات 1 + ارسال نظر
فریما چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام چه عکسای خوشگلی گذاشتیمخصوصا عکسای خودت از همه قشنگ تر بودن

ئائاشه منه دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد