مایلی!!!!

این عکس چند وقت پیش اومده بیرون!!

من نمیدونم حقیقت داره یا نه ولی میگن این عکس مایلی در حال استفاده از مواد مخدره!!!!!!!!!به نظرتون حقیقت داره!!اگه کسی در این مورد نظر داره بگه!ولی سلنا از مایلی دفاع کرده و گفته که این ویدئو ساختگیه و از پدر مایلی به خاطر اینکه از مایلی دفاع نکرده و ابراز تاسف کرده گله مند شده!!

اینم عکس مایلی!!

البته بگم که منم فکر نمیکنم که حقیقت داشته باشه!مایلی خیلیم بچه خوبیه!

نظرات 1 + ارسال نظر
girl cyrus جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://mileycyrus-fans.dxd.ir

غلط غلط پولوته غلطه
اولن در حال کشیدن مواد نبود اون شایغه هاس
دوما در حال استفاده داروی گیاهی بود و اکه تو فیس بوکشم بری نوشته شمادر باره من چی فکر کردید.و...
خلاصه شایعه است مایلی جون منو این کارا

من گفتم نمی دونم حقیقت داره یا نه!منم خودم یکی از طرفدارای مایلیم!این مطلبو برای این گذاشتم که نظر بقیرو ببینم و بفهمم حقیقت داره یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد