کتاب miles to go از مایلی سایرس

بروبچ سلام

میخواستم بگم که من کتاب مایلی به نام miles to go رو دارم اگه میخواین میتونم یکی از داستاناشو براتون scan کنم بذارم واسه دانلود تا بخونین البته انگیلیسیه اگه کسی خواست براش ترجمه میکنم  

اینم عکس جلد کتاب


چند تا مجله popstar هم دارم اگه خوستین بگین


نظرات 3 + ارسال نظر
a.m شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

salam.man mikhstam az shoma darkhast kol ketab miles to go ro bkonam va mikhastam kol in ketabo baram eskan konido vase man be emile zir befrestid.mamnon.
www.alireza.137400@yahoo.com

az tooye joob peydash nakardam ke!bebakhshid vali darkhastetoon ghabele ejra nist vali mitoonam liste dastanaro bezaram entekhab kon barat oon dastano scan konam

بهاره یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

اگه ترجمه شدش رو دارید میشه برام اینیل کنید ممنون میشم

soheil چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ق.ظ

salam man chand vaghte ke daram donbale in ketab migardam age momkene vasm Email konin kheyli kheyli mamnoon misham. thanx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد